Klantenservice & retourneren

Hieronder staan antwoorden op vragen die vaak aan ons gesteld worden over de klantenservice en het retourneren. Op de gespecialiseerde pagina’s vind je de veelgestelde vragen en antwoorden over de betalingsmogelijkheden, het bestellen en de bezorging. Wij helpen je graag!

Bestelling toch annuleren? Doe het snel!

Ben je toch van gedachten veranderd of heb je per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst? Elk los werk in de collectie van HIP ORGNL wordt pas speciaal gemaakt wanneer jij de bestelling geplaatst hebt. Echter worden bestellingen wel binnen een paar uur in productie genomen. Na 2 uur van plaatsing lukt het ons vaak niet meer om de bestelling te annuleren.

Handel daarom het liefst zo snel mogelijk! Als je een bestelling annuleert binnen 1 á 2 uur na het plaatsen van de bestelling, dan is er nog een kans dat deze nog niet in productie is genomen en dat wij nog op tijd kunnen handelen als de klantenservice dit toelaat (i.v.m. drukte of tijdstip).

Neem in dit geval altijd zo snel mogelijk contact met ons op via het telefoonnummer: 0320 – 844 – 834 (ma t/m vr, 10.00 uur – 16.30 uur) en/of stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl, dan kunnen wij kijken of de bestelling nog gecanceld kan worden. Omschrijf in de e-mail je reden van annulering en benoem ook je ordernummer.

Wij handelen het vanaf daar verder af. Wij zullen het bedrag van de bestelling na annulering weer zo snel mogelijk (max. 14 dagen) terug overmaken naar de rekening waarmee de betaling is gedaan.

Als je bestelling toch al verzonden is, dan boeken wij het geld terug (excl. gemaakte verzendkosten voor retour ) wanneer wij de HIP ORGNL weer retour ontvangen hebben. Volg hiervoor de stappen bij de vraag, ‘Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?’

Het is natuurlijk zonde als er te veel producten geproduceerd worden die niet in gebruik worden genomen. Wij hopen daarom ook dat je hier extra rekening mee wilt houden. Bekijk altijd goed of je bestelling correct in je winkelmandje staat.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Jouw bestelling wordt pas speciaal voor jou gemaakt als jij je HIP ORGNL wanddecoraties besteld hebt en de betaling voltooid is. Onze werkwijze komt mede voort uit de wens om duurzaam te werk te gaan, zodat er bijvoorbeeld geen overbodige inventaris/productie gecreëerd wordt. Bekijk daarom altijd of je bestelling goed en compleet in je winkelmandje staat.

Als je jouw bestelling toch wil retourneren, dan kan dit binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd, vanaf de dag van ontvangst van de producten. Volg hiervoor de stappen bij de vraag, ‘Hoe retourneer ik mijn bestelling?’

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Voor het retourneren van je bestelling geldt de onderstaande procedure. Je kan je bestelling retourneren binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd, vanaf de dag van ontvangst van de producten. Is je wanddecoratie beschadigd geleverd? Volg dan de stappen bij de vraag, ‘Wat doe ik bij een beschadigde levering?’.

Stappen retourneren:

  1. Stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl met daarin, indien mogelijk, de reden van retour en je ordernummer.
  2. Stuur vervolgens de product(en) terug met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking naar het volgende adres: HIP ORGNL, t.a.v. Klantenservice, Karveel 45-28, 8242 VA, Lelystad.
  3. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
  4. Na ontvangst van je retour ontvang je binnen 2 werkdagen een bevestiging per e-mail.
  5. Restitutie van het aankoopbedrag vindt zo snel mogelijk plaats (binnen 14 dagen na ontvangst en controle). Wij zullen dit bedrag overmaken naar de rekening waarmee de betaling gedaan is.
Wat doe ik bij een beschadigde levering?

Wij vinden het heel vervelend als je HIP ORGNL wanddecoratie beschadigd geleverd wordt. Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket beschadigd tijdens transport? Wij zullen dan samen kijken naar een oplossing. Uiteraard gaan wij dan ook altijd met het transportbedrijf DHL in overleg over hoe deze schade heeft kunnen ontstaan en nog belangrijker, hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Bij het beschadigd ontvangen van je bestelling kan je de volgende stappen volgen:

  1. Stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl met daarin de reden van retour (uitleg beschadiging), je ordernummer, foto’s van de beschadiging en eventueel je telefoonnummer, zodat wij indien wenselijk, telefonisch contact met je kunnen opnemen. Geef ook in de e-mail aan of je graag een vervanging ontvangt of een restitutie wil.
  2. Stuur vervolgens het product terug met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking naar het volgende adres: HIP ORGNL, t.a.v. Klantenservice, Karveel 45-28, 8242 VA, Lelystad.
  3. Na ontvangst van je bestelling ontvang je binnen 2 werkdagen een bevestiging per e-mail.
  4. Vervolgens beoordelen wij volgens onze controlemethodes en ook in overleg met de koerier, of de schade door transport is ontstaan. Indien het geval, zullen wij het bedrag van de bestelling terugstorten, inclusief de kosten die zijn gemaakt voor het terugzenden. Of je ontvangt van ons een nieuwe vervanging van de bestelling, mocht dit je voorkeur hebben.
  5. Restitutie van het geldbedrag vindt zo snel mogelijk plaats (binnen 14 dagen na ontvangst en controle). Wij zullen dit bedrag overmaken naar de rekening waarmee de betaling gedaan is.
Mijn vraag staat niet op de website. Wat kan ik doen?

Wij willen je natuurlijk zo goed mogelijk informeren. Mocht je geen antwoord vinden op je vragen in onze veelgestelde vragen, dan kan je uiteraard ook een e-mail sturen naar service@hipaanjemuur.nl. Wij zullen dan proberen om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en je verder te helpen.

Laat mogelijk je telefoonnummer achter zodat wij eventueel telefonisch contact met je kunnen opnemen als dat wenselijk is. Laat daarnaast je ordernummer achter, mocht je al een bestelling geplaatst hebben.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets misgaat, bijvoorbeeld dat een bestelling beschadigd tijdens transport. Uiteraard willen we dat netjes voor je oplossen! Wanneer je een klacht hebt kan je uiteraard altijd een e-mail sturen naar service@hipaanjemuur.nl en ons laten weten waar je niet tevreden mee bent.

Na het indienen van je klacht ontvang je zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen na het indienen van de klacht) een inhoudelijke reactie.

Gratis verzending Nederland & België
Uniek en exclusief design
Prachtige kwaliteit

Zoek naar een wanddecoratie in onze collectie.

Winkelwagen

Geen producten in je winkelmand.