Bestellen & bezorgen

Hieronder staan antwoorden op vragen die vaak aan ons gesteld worden over het bestellen en de bezorging. Op de gespecialiseerde pagina’s vind je de veelgestelde vragen en antwoorden over de betalingsmogelijkheden, de klantenservice en het retourneren. Wij helpen je graag!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten. Alle HIP ORGNL wanddecoraties worden gratis verzonden!

Hoeveel dagen duurt het voordat ik mijn HIP ORGNL ontvang?

Bij HIP ORGNL geldt doorgaans: op werkdagen voor 12.00 uur besteld = dezelfde werkdag nog verstuurd en heb je meestal de volgende werkdag de wanddecoratie(s) al in huis! Als je bestelling op vrijdag verzonden wordt, dan vindt de bezorging na het weekend (op maandag) plaats.

Alle HIP ORGNL wanddecoraties worden pas speciaal gemaakt wanneer jij deze bij ons hebt besteld. Maar ze worden wel altijd zo snel mogelijk in productie genomen. De wanddecoraties van HIP ORGNL worden standaard gratis verzonden met DHL of UPS binnen Nederland, België  en Duitsland . Normaal gesproken vindt de bezorging in Nederland en België de volgende dag plaats, met een eventuele uitloop van 1 tot 5 werkdagen. Verzending naar Duitsland kan 1 á 2 werkdagen langer duren. Zo heb je lekker snel je HIP ORGNL aan je muur!

Wanneer het pakket op de post is gedaan ontvang je per e-mail track & trace informatie waarmee je de levering kan volgen.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij hebben verzenden standaard gratis in Nederland, België en Duitsland. Op werkdagen voor 12:00 uur bestelde, is dezelfde dag verzonden.

In Nederland en België heb je vrijwel altijd je pakket de volgende werkdag in huis. Verzending naar Duitsland kan 1 á 2 werkdagen langer duren.

Wil je jouw pakket naar een ander land sturen? NNeem dan contact met ons op via het telefoonnummer: 0320 – 844 – 834 (ma t/m vr, 09.00 uur – 17.00 uur) en/of stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl. Wij helpen je dan graag verder.

Kan ik ook grotere maten of grotere oplages bestellen?

Dat kan! Als je graag een design van HIP ORGNL in een grotere maat wil hebben i.p.v. de standaardmaten, dan kan je dit bij ons op verzoek aanvragen. Stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl. Zet in je e-mail het gewenste formaat, de aantallen en welk(e) design(s) je graag wil hebben. Wij reageren dan zo snel mogelijk met een prijsindicatie en informatie over het plaatsen van de bestelling.

Ook willen wij graag voorzien in grote oplages. Heb je bijvoorbeeld een restaurant of een winkelketen waar je graag de wanddecoraties van HIP ORGNL wil ophangen? Heb je hierbij nog vragen over mogelijke formaten of prijzen voor grote bestellingen/aantallen? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer: 0320 – 844 – 834 (ma t/m vr, 09.00 uur – 17.00 uur) en/of stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl. Wij helpen je dan graag verder.

Wij kunnen ook op verzoek speciale aangepaste, ofwel op maat gemaakte designs maken. Bekijk ook de vraag, ‘Zijn er ook andere, op maat gemaakte, designs mogelijk?’. Neem in dit geval ook contact met ons op.

Zijn er ook andere, op maat gemaakte, designs mogelijk?

Wij staan altijd open voor speciale verzoeken. Wil je een custom made design of wil je een HIP ORGNL ontwerp in een andere style of kleur hebben, dan is het mogelijk om dit speciaal op maat te laten maken. Stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl. Zet in je e-mail wat voor (aangepast) design je voor ogen hebt of je eigen foto in de hoogste resolutie (kwaliteit) met daarbij het gewenste formaat. Onze grafisch vormgever zal dan een voorbeeld maken. Als deze naar wens is kan je hem eenvoudig bestellen. Hierover sturen we de instructies. Laat eventueel een telefoonnummer achter, zodat wij ook telefonisch contact met je kunnen opnemen. Wij zullen zo snel mogelijk op je verzoek reageren.

Kan ik mijn cadeaubon altijd gebruiken? Ook in combinatie met webshop-acties of kortingscodes?

Natuurlijk kan dat! Jouw cadeaubon is een bedrag dat jij ontvangen hebt om in onze webshop te spenderen, net zoals een gewoon betaalmiddel. Je kan de cadeaubon daarom altijd gebruiken, ook in combinatie met webshop-acties en kortingscodes etc.

Er kan alleen geen saldo overblijven op je cadeaubon. Het bedrag zal in één keer gespendeerd worden. Wil je toch maar een gedeelte uitgeven? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via service@hipaanjemuur.nl, dan helpen wij je graag verder.

Kan mijn kortingscode altijd gebruikt worden?

Je unieke kortingscode kan je gebruiken t/m de geldigheid van de code. Dit staat meestal vermeld bij de actie waarin de kortingscode genoemd staat.

Je kortingscode is ook geldig in combinatie met onze webshop-acties. Hebben wij bijvoorbeeld 10% korting op producten in onze webshop, dan wordt deze korting ook gerekend als je gebruik maakt van de code. Je kan de kortingscode alleen niet gebruiken in combinatie met andere unieke kortingscodes. Oftewel, je kan maar 1 unieke code invoeren per bestelling. De code voer je in bij het afrekenen van je bestelling (bovenin de pagina).

Twijfel je over de geldigheid van de unieke code? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via service@hipaanjemuur.nl, dan helpen wij je graag verder.

Moet ik een account aanmaken?

Nee, dat is niet nodig. Wanneer je een bestelling plaatst hoef je geen account te maken.

Kan ik ook een afwijkend verzendadres aangeven?

Ja, je kan bij het bestellen ervoor kiezen om een afwijkend verzendadres te gebruiken.

Kan ik bij het bestellen zelf de bezorgdatum bepalen?

Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst en de betaling is voltooid, wordt de bestelling in productie genomen. De bezorgtijd en datum kan in het bestelsysteem niet zelf gekozen worden. Nadat de HIP ORGNL wanddecoraties gemaakt zijn zullen deze verzonden worden via DHL (Nederland en België) of UPS (Duitsland). Op dit moment wordt ook de bezorgdatum vastgesteld.

Doorgaans vindt de bezorging de volgende werkdag plaats (bij een bestelling voor 12.00 uur). Als je bestelling op vrijdag verzonden wordt, dan wordt doorgaans de bestelling na het weekend (op maandag) bezorgd. Een dag voor levering ontvang je track & trace informatie waarmee je de levering kan volgen.

Hoe wordt het pakket verstuurd?

De wanddecoraties van HIP ORGNL worden stevig verpakt in karton om transportschade te voorkomen. Er kan ook doorzichtige of bedrukte beschermfolie op de achterkant van de wanddecoratie zitten. Deze beschermfolie kan je gewoon (via de hoeken) als een sticker verwijderen.

Wij vinden het enorm vervelend als je pakket beschadigd geleverd wordt. Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket toch beschadigd tijdens transport? Volg dan de stappen bij een beschadigde levering, onder het kopje klantenservice & retourneren. Wij zullen dan samen kijken naar een oplossing. Uiteraard gaan wij dan ook altijd met het transportbedrijf DHL in overleg over hoe deze schade heeft kunnen ontstaan én nog belangrijker, hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Bestelling nog niet ontvangen?

Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je altijd een verzendbevestiging van HIP ORGNL.

  • Doorgaans vindt de bezorging de volgende dag plaats (bij een bestelling voor 12.00 uur), vanaf het moment dat je de verzendbevestiging hebt ontvangen en de betaling voltooid is.
  • In sommige gevallen kan dit 1 of 2 dagen extra met zich meebrengen.
  • Als je bestelling op vrijdag verzonden wordt, dan vindt de bezorging na het weekend (op maandag) plaats.

Heb je na 3 werkdagen na verzendbevestiging je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via service@hipaanjemuur.nl. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.

Ik heb geen bevestigingsmail of factuur van mijn bestelling ontvangen?

Als je een bestelling geplaatst hebt wordt er vanuit ons systeem automatisch een bevestiging (met factuur) naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Dit gebeurt in principe altijd, tenzij er (uitzonderlijk) een storing optreedt. Als je niets hebt ontvangen ligt dit vaak aan de volgende oorzaken:

  • De e-mail zit verstopt in je spambox. Ook vervolg e-mails over o.a. de verzendbevestiging komen dan hierin terecht. Bekijk je postvakken voor spam / ongewenste e-mails goed.
  • Je hebt het verkeerde e-mailadres opgegeven of er staan fouten in het e-mailadres.

Heb je de bovenstaande punten nagelopen en kom je er niet achter? Neem dan gerust contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat alle informatie z.s.m. bij jou terecht komt.

Ik heb geen ophangsysteem ontvangen?

Het kan zijn dat je een wanddecoratie + ophangsysteem besteld hebt, maar dat je het ophangsysteem niet in het pakket kan vinden. Nu lijkt deze niet goed geleverd, maar het kan ook een andere oorzaak hebben.

  • Het komt weleens voor dat het ophangsysteem binnen in de kartonnen doos wordt geplakt. Zoek daarom goed de doos door om te kijken of hij er echt niet bijzit.
  • Sommige ophangsystemen zijn een stuk kleiner, omdat ze bedoelt zijn voor kleine wanddecoraties. Ook deze kunnen daarom makkelijker verstopt zitten in de doos.
  • Ophangsystemen worden ook aan de wanddecoraties bevestigd (afhankelijk van het verpakken). Kijk daarom goed of hij toch niet op een wanddecoratie bevestigd zit met tape.

Tip: Heb je meerdere formaten wanddecoraties tegelijk besteld? Kijk dan eerst goed welke maat ophangsysteem bij welke wanddecoratie hoort alvorens je deze ophangt. Vergeet ook niet de beschermfolie op de achterkant van de wanddecoratie te verwijderen voordat je het ophangsysteem bevestigd.

Heb je alles nagelopen en zit het ophangsysteem er nog steeds niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan sturen wij direct een ophangsysteem naar je op en excuseren wij ons voor het ongemak!

Gratis verzending Nederland, België & Duitsland
Unieke én trendy designs
Prachtige kwaliteit

Zoek naar een wanddecoratie in onze collectie.

Winkelwagen

Geen producten in je winkelmand.