Bestellen & bezorgen

Hieronder staan antwoorden op vragen die vaak aan ons gesteld worden over het bestellen en de bezorging. Op de gespecialiseerde pagina’s vind je de veelgestelde vragen en antwoorden over de betalingsmogelijkheden, de klantenservice en het retourneren. Wij helpen je graag!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten. Alle HIP ORGNL wanddecoraties worden gratis verzonden!

Hoeveel dagen duurt het voordat ik mijn HIP ORGNL ontvang?

Alle HIP ORGNL wanddecoraties worden pas speciaal gemaakt wanneer jij deze bij ons hebt besteld. Wij werken echter met één van de snelste productiebedrijven in Nederland.

Bij alle wanddecoraties van HIP ORGNL geldt daarom: voor 12.00 uur besteld = dezelfde werkdag nog verstuurd. Als je bestelling op vrijdag verzonden wordt, dan vindt de bezorging na het weekend (op maandag) plaats. Een dag voor levering ontvang je track & trace informatie waarmee je de levering kan volgen.

De wanddecoraties van HIP ORGNL worden binnen Nederland en België verzonden via DHL. Normaalgesproken vindt de bezorging de volgende dag plaats, met een uitloop van 1 tot 5 werkdagen. Zo heb je lekker snel je HIP ORGNL aan je muur!

Kunnen jullie mijn bestelling ook naar het buitenland versturen?

Ja, wij bieden standaard verzenden naar België aan. Voor overige landen vragen wij  je eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik ook grotere maten of grotere oplages bestellen?

Dat kan! Als je graag een design van HIP ORGNL in een grotere maat wil hebben i.p.v. de standaardmaten, dan kan je dit bij ons op verzoek aanvragen. Stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl. Zet in je e-mail het gewenste formaat, de aantallen en welk(e) design(s) je graag wil hebben. Wij reageren dan zo snel mogelijk met een prijsindicatie en informatie over het plaatsen van de bestelling.

Ook willen wij graag voorzien in grote oplages. Heb je bijvoorbeeld een restaurant of een winkelketen waar je graag de wanddecoraties van HIP ORGNL wil ophangen? Heb je hierbij nog vragen over mogelijke formaten of prijzen voor grote bestellingen/aantallen? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer: 0320 – 844 – 834 (ma t/m vr, 10.00 uur – 16.30 uur) en/of stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl. Wij helpen je dan graag verder.

Wij kunnen ook op verzoek speciale aangepaste, ofwel op maat gemaakte designs maken. Bekijk ook de vraag, ‘Zijn er ook andere, op maat gemaakte, designs mogelijk?’. Neem in dit geval ook contact met ons op.

Zijn er ook andere, op maat gemaakte, designs mogelijk?

Wij staan altijd open voor speciale verzoeken. Wil je een custom made design of wil je een HIP ORGNL ontwerp in een andere style of kleur hebben, dan is het mogelijk om dit speciaal op maat te laten maken. Stuur een e-mail naar service@hipaanjemuur.nl. Zet in je e-mail wat voor (aangepast) design je voor ogen hebt. Laat eventueel een telefonisch nummer achter, zodat wij ook telefonisch contact met je kunnen opnemen. Wij reageren dan zo snel mogelijk op je verzoek met de opties en de procedure voor het verder bestellen.

Moet ik een account aanmaken?

Nee, dit is niet nodig. Wanneer je een bestelling plaatst hoef je geen account te maken.

Kan ik ook een afwijkend verzendadres aangeven?

Ja, je kan bij het bestellen ervoor kiezen om een afwijkend verzendadres te gebruiken.

Kan ik bij het bestellen zelf de bezorgdatum bepalen?

Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst en de betaling is voltooid, wordt de bestelling in productie genomen. De bezorgtijd en datum kan in het bestelsysteem niet zelf gekozen worden. Nadat de HIP ORGNL wanddecoraties gemaakt zijn zullen deze verzonden worden via DHL. Op dit moment wordt ook de bezorgdatum vastgesteld.

Doorgaans vindt de bezorging de volgende werkdag plaats (bij een bestelling voor 12.00 uur). Als je bestelling op vrijdag verzonden wordt, dan wordt doorgaans de bestelling na het weekend (op maandag) bezorgd. Een dag voor levering ontvang je track & trace informatie waarmee je de levering kan volgen.

Hoe wordt het pakket verstuurd?

De wanddecoraties van HIP ORGNL worden stevig verpakt in karton om transportschade te voorkomen. Doorgaans zit er ook bedrukte beschermfolie op de achterkant van de wanddecoratie. Deze beschermfolie kan je gewoon (via de hoeken) als een sticker verwijderen.

Wij vinden het enorm vervelend als je pakket beschadigd geleverd wordt. Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket toch beschadigd tijdens transport, volg dan de stappen bij een beschadigde levering, onder het kopje klantenservice & retourneren. Wij zullen dan samen kijken naar een oplossing. Uiteraard gaan wij dan ook altijd met de koerier in overleg over hoe deze schade heeft kunnen ontstaan én nog belangrijker, hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Bestelling nog niet ontvangen?

Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je altijd een verzendbevestiging van HIP ORGNL.

  • Doorgaans vindt de bezorging de volgende dag plaats (bij een bestelling voor 12.00 uur), vanaf het moment dat je de verzendbevestiging hebt ontvangen en de betaling voltooid is.
  • In sommige gevallen kan dit 1 of 2 dagen extra met zich meebrengen.
  • Als je bestelling op vrijdag verzonden wordt, dan vindt de bezorging na het weekend (op maandag) plaats.

Heb je na 3 werkdagen na verzendbevestiging je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via service@hipaanjemuur.nl. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.

Gratis verzending Nederland & België
Uniek en exclusief design
Prachtige kwaliteit

Zoek naar een wanddecoratie in onze collectie.

Winkelwagen

Geen producten in je winkelmand.